Klachtenafhandeling

Aangezien klanttevredenheid voorop staat bij Tegelmegashop hebben wij veel aandacht besteedt aan de realisatie van een duidelijke klachtafhandelingprocedure. Los van het feit dat wij streven naar 0 klachtmeldingen, zullen wij uw klacht altijd serieus nemen en per direct actie ondernemen. Onderstaand vindt u alle informatie m.b.t. klachtafhandeling. Heeft u vragen en/of opmerkingen? De medewerkers van Tegelmegashop zijn u graag van dienst.

Klachtenafhandeling en procedures

Aangezien klanttevredenheid voorop staat bij Tegelmegashop hebben wij veel aandacht besteedt aan onze  klachtafhandelingprocedure. Daarnaast vinden wij het belangrijk om aan te geven dat wij uw klacht altijd serieus nemen en per direct actie zullen ondernemen. Voor het indienen van een klacht dient u een e-mail, met daarin duidelijk het probleem uitgelegd, te verzenden naar info@tegelmegashop.nl.

LET OP: In het geval van een defect of schade, verzoeken wij u om een digitale foto hiervan aan te leveren.

Na ontvangst van een klacht neemt een medewerker van Tegelmegashop, binnen 2 werkdagen, contact met u op.

Contactgegevens:
Tegelmegashop
Broekhin Noord 68
6042 EE, Roermond
Telefoon: +31 (0)475 745511
E-mail: info@tegelmegashop.nl

Openingstijden:
Maandag:    Gesloten
Dinsdag:    08:30 - 17:30
Woensdag:    08:30 - 17:30
Donderdag:    08:30 - 17:30
Vrijdag:        08:30 - 17:30
Zaterdag:    08:30 - 16:00
Zondag:    Gesloten

Klacht melden bij het Europees ODR platform.
We raden u aan om een eventuele klacht altijd eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.